Voor onze klanten in Nederland en België bieden wij Afterpay aan als achteraf betaalmethode.
Je ontvangt de factuur met betaalverzoek nadat je de bestelling hebt ontvangen.
Hier vind je meer informatie over Afterpay.
iDEAL | ||
in3 (Gespreid betalen) | ||
PayPal | ||
Visa Mastercard | ||
Afterpay | ||
Maestro | ||
AMEX | ||
MyBank | ||
Apple Pay | ||
Payconiq | ||
MultiBanco | ||
Bancontact | ||
Giropay | ||
Postepay | ||
Carte Bleue | ||
Dankort | ||
Przelewy24 | ||
AliPay |
Er kan altijd wat misgaan bij het plaatsen van je bestelling.
Mocht er iets niet goed gaan bij het betalen van je bestelling dan is het altijd verstandig om nog even contact met ons op te nemen.
We kunnen meestal je bestelling terugvinden in ons systeem en je een betaallink sturen.
Als je een betaling met Afterpay hebt geprobeerd te plaatsen dan kun je het beste eerst met Afterpay contact op nemen via het volgende nummer: 020 723 0270. Wij kunnen jouw gegevens namelijk niet inzien vanwege de privacy regels.