Betalen

Kan ik in termijnen betalen?
Binnen Nederland bij ons kun je in 3 termijnen betalen met In3.
Het betalen met In3 gaat als volgt. Bij het plaatsen van je bestelling betaal je een derde van het bestelbedrag.
Na 30 dagen ontvang je een factuur voor weer een derde deel en na 60 dagen ontvang je een factuur voor het laatste deel. 
Deze gespreid betaalmethode is zonder rente of lening en BKR registratie.

Wil je meer informatie over betalen in termijnen met In3? 
Ga dan naar de website van In3.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Voor onze klanten in Nederland en België bieden wij Riverty aan als achteraf betaalmethode.
Je ontvangt de factuur met betaalverzoek nadat je de bestelling hebt ontvangen.

Je kunt Riverty gebruiken bij bestellingen vanaf  €19.95 en voor deze betaalmethode geldt: 
Bij de eerste betaling met Riverty is het maximaal toegestane bedrag voor Nederland €1000.-
Daarna worden betalingen tot €2500.- geaccepteerd.
Bij de eerste betaling met Riverty is het maximaal toegestane bedrag voor België €350.-
Daarna worden betalingen tot €1250.- geaccepteerd


Hier vind je meer informatie over Riverty.


Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kunt bij ons me de volgend betaalmethoden betalen:

iDEAL
in3 (Gespreid betalen)
PayPal
Visa Mastercard
Riverty
Maestro
AMEX
MyBank
Apple Pay
Payconiq
MultiBanco
Bancontact
Giropay
Postepay
Carte Bleue
Dankort
Przelewy24
AliPay

Het betalen van mijn bestelling ging niet goed. Wat nu?

Er kan altijd wat misgaan bij het plaatsen van je bestelling.
Mocht er iets niet goed gaan bij het betalen van je bestelling dan is het altijd verstandig om nog even contact met ons op te nemen.
We kunnen meestal je bestelling terugvinden in ons systeem en je een betaallink sturen.

Als je een betaling met Riverty hebt geprobeerd te plaatsen dan kun je het beste eerst met Riverty contact op nemen via het volgende nummer: 020 723 0270. Wij kunnen jouw gegevens namelijk niet inzien vanwege de privacy regels.