Meest gestelde vragen

Hoe snel kunnen jullie producten leveren?

De levertijd van producten kan per product verschillen. In onze winkel hebben we een ruime voorraad vintage en nieuwe producten, deze kunnen we uit voorraad leveren. Daarnaast leveren we ook producten die van verschillende groothandels afkomstig zijn. Hiervan kunnen de levertijden variëren.

Op de productpagina geven we de levertijd per product aan. Hieronder vind je de verschillende levertijden die we aanhouden op onze webwinkel.

Uit voorraad leverbaar
Deze producten hebben wij in de winkel liggen en kunnen wij binnen 1 a 2 werkdagen naar je versturen

5-7 werkdagen
Deze producten zijn afkomstig van onze groothandel en zullen wij binnen 5 a 7 werkdagen naar je kunnen versturen

Een datum in de toekomst bijv. 02-19-2026 / 19 Februari 2026
Dit betreft een pre-order. Een pre-order is een product dat door de fabrikant wordt aangekondigd. Het product is nog niet geproduceerd, maar de fabrikant verwacht dat het op de aangegeven datum kan uitleveren. Meestal is deze richtdatum correct, maar houd er rekening mee dat sommige fabrikanten deze data naar een latere datum kunnen plaatsen. Enkele merken waarbij dit vaker het geval is zijn Funko, Neca, Loungefly. Wizzkids Houd bij deze merken er rekening mee dat de leverdata kunnen verschuiven.


Kan ik in termijnen betalen?
Binnen Nederland bij ons kun je in 3 termijnen betalen met In3.
Het betalen met In3 gaat als volgt. Bij het plaatsen van je bestelling betaal je een derde van het bestelbedrag.
Na 30 dagen ontvang je een factuur voor weer een derde deel en na 60 dagen ontvang je een factuur voor het laatste deel. 
Deze gespreid betaalmethode is zonder rente of lening en BKR registratie.

Wil je meer informatie over betalen in termijnen met In3? Ga dan naar de website van In3.

Hoe werkt een pre-order?

Informatie over pre-orders
Wanneer je een pre-order bestelt dan bestel je een product waarvan de fabrikant aangeeft dit in de nabije toekomst te gaan produceren. De vermelde verschijningsdatum is een indicatie die wij doorkrijgen van de fabrikant.
Belangrijk om te weten is dat deze datum in sommige gevallen kan worden vervroegd of verlaat, dit kan per fabrikant variëren. Nadat je een artikel uit pre-order hebt besteld, reserveren wij deze pre-order voor je bij onze groothandel. In principe wordt het product bij ons geleverd op de aangegeven release-datum.
Mocht er een verandering plaatsvinden in de verwachte verschijningsdatum, dan houden we je hiervan op de hoogte. Annuleren Bij het annuleren van een pre-order kan 15% annuleringskosten in rekening worden gebracht. Wij kunnen artikelen die wij hebben voorbesteld namelijk niet altijd retourneren bij onze groothandel.


Kunnen jullie een specifiek product leveren?

Vintage figuren
We krijgen dagelijks veel vintage figuren en andere producten binnen en deze proberen we zo snel mogelijk online te zetten. Het is in de regel zo dat als je het niet op onze website kunt vinden dan kunnen we het momenteel niet leveren.

Pre-orders
Bij producten die in de toekomst zullen verschijnen kan het zijn dat onze groothandel het product nog niet beschikbaar heeft gesteld voor pre-orders. Houd in dit geval de website in de gaten.


Onderwerpen

Mijn bestelling
Ik heb een pre-order geplaatst. Wanneer kan ik deze verwachten?

De verschijningsdatum die op de product-pagina wordt getoond is de datum waarvan wij verwachten dat het product bij ons zal binnenkomen. Dit is een indicatie die wij doorkrijgen van de groothandel. Deze datum kan veranderen omdat de leverancier de productie heeft verschoven.
Als je een account hebt kun je op je accountpagina op onze website kun je de actuele status van je pre-order bekijken onder het kopje 'bestellingen'.


Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Bij elk product op onze website wordt een levertijd vermeld.

Wanneer er bij een product vermeld staat dat we het op voorraad hebben dan sturen we normaal gesproken binnen 1 'à 2 werkdagen de bestelling naar je toe. Bij producten die uit ons magazijn afkomstig zijn is de levertijd iets langer. Deze wordt duidelijk aangegeven op de product-pagina. Heb je een product uit pre-order besteld, dan is de verschijningsdatum die op de product-pagina wordt getoond de datum waarvan wij verwachten dat het product bij ons zal binnenkomen. Mocht deze datum veranderen omdat de leverancier de productie heeft verschoven dan wordt dit bijgewerkt in je bestelling. Dit kun je nakijken op je accountpagina onder het kopje mijn bestellingen.


Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe werkt dat?

Als je net een bestelling hebt geplaatst en je wilt deze annuleren dan is het verstandig om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen hierover zodat we je bestelling nog kunnen onderscheppen.

Je kunt contact met ons opnemen door hieronder een ticket aan te maken. Betreft je bestelling een pre-order, houd er dan rekening mee dat we 15% annuleringskosten in rekening kunnen brengen. Wij kunnen artikelen die wij hebben voorbesteld namelijk niet altijd retourneren bij onze groothandel.


Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb het nog niet ontvangen. wat nu?

Wanneer we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je per email een trackingcode waarmee je de verzending van je bestelling kunt volgen.

Heb je je bestelling nog enkele dagen na verzending je bestelling nog niet ontvangen, controleer dan de volgende zaken. Wat is de status van de zending op de track & trace pagina van PostNL?
Op deze pagina vind je wellicht het antwoord op je vraag. Controleer bij je bestelling of je de juiste adresgegevens hebt ingevuld. Als deze niet juist zijn ingevuld dan zal het pakket uiteindelijk retour naar ons worden gestuurd en zullen we na ontvangst contact met je opnemen.


Bekijk meer >>
Bestellen
Hoe snel kunnen jullie producten leveren?

De levertijd van producten kan per product verschillen. In onze winkel hebben we een ruime voorraad vintage en nieuwe producten, deze kunnen we uit voorraad leveren. Daarnaast leveren we ook producten die van verschillende groothandels afkomstig zijn. Hiervan kunnen de levertijden variëren.

Op de productpagina geven we de levertijd per product aan. Hieronder vind je de verschillende levertijden die we aanhouden op onze webwinkel.

Uit voorraad leverbaar
Deze producten hebben wij in de winkel liggen en kunnen wij binnen 1 a 2 werkdagen naar je versturen

5-7 werkdagen
Deze producten zijn afkomstig van onze groothandel en zullen wij binnen 5 a 7 werkdagen naar je kunnen versturen

Een datum in de toekomst bijv. 02-19-2026 / 19 Februari 2026
Dit betreft een pre-order. Een pre-order is een product dat door de fabrikant wordt aangekondigd. Het product is nog niet geproduceerd, maar de fabrikant verwacht dat het op de aangegeven datum kan uitleveren. Meestal is deze richtdatum correct, maar houd er rekening mee dat sommige fabrikanten deze data naar een latere datum kunnen plaatsen. Enkele merken waarbij dit vaker het geval is zijn Funko, Neca, Loungefly. Wizzkids Houd bij deze merken er rekening mee dat de leverdata kunnen verschuiven.


Was sind die Versandkosten?

Dies sind die Versandkosten, die wir berechnen:

Niederlande
Briefkastenpaket: €4.25 (Wenn die bestellten Artikel in den Briefkasten passen, verwenden wir diese Versandmethode)

Einschreiben-Paket: €5.99

Europa (EU)
Einschreiben-Paket:
Belgien: €7.50
Deutschland: €7.25
Spanien: €14.00
Italien: €12.75
Luxemburg: €9.75
Andere Länder: €17.95

Europa (Nicht-EU)
Einschreiben-Paket: €21.95

Außerhalb Europas
Einschreiben-Paket: €34.95


Hoe werkt een pre-order?

Informatie over pre-orders
Wanneer je een pre-order bestelt dan bestel je een product waarvan de fabrikant aangeeft dit in de nabije toekomst te gaan produceren. De vermelde verschijningsdatum is een indicatie die wij doorkrijgen van de fabrikant.
Belangrijk om te weten is dat deze datum in sommige gevallen kan worden vervroegd of verlaat, dit kan per fabrikant variëren. Nadat je een artikel uit pre-order hebt besteld, reserveren wij deze pre-order voor je bij onze groothandel. In principe wordt het product bij ons geleverd op de aangegeven release-datum.
Mocht er een verandering plaatsvinden in de verwachte verschijningsdatum, dan houden we je hiervan op de hoogte. Annuleren Bij het annuleren van een pre-order kan 15% annuleringskosten in rekening worden gebracht. Wij kunnen artikelen die wij hebben voorbesteld namelijk niet altijd retourneren bij onze groothandel.


Kunnen jullie een specifiek product leveren?

Vintage figuren
We krijgen dagelijks veel vintage figuren en andere producten binnen en deze proberen we zo snel mogelijk online te zetten. Het is in de regel zo dat als je het niet op onze website kunt vinden dan kunnen we het momenteel niet leveren.

Pre-orders
Bij producten die in de toekomst zullen verschijnen kan het zijn dat onze groothandel het product nog niet beschikbaar heeft gesteld voor pre-orders. Houd in dit geval de website in de gaten.


Betalen
Kan ik in termijnen betalen?
Binnen Nederland bij ons kun je in 3 termijnen betalen met In3.
Het betalen met In3 gaat als volgt. Bij het plaatsen van je bestelling betaal je een derde van het bestelbedrag.
Na 30 dagen ontvang je een factuur voor weer een derde deel en na 60 dagen ontvang je een factuur voor het laatste deel. 
Deze gespreid betaalmethode is zonder rente of lening en BKR registratie.

Wil je meer informatie over betalen in termijnen met In3? Ga dan naar de website van In3.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Voor onze klanten in Nederland en België bieden wij Afterpay aan als achteraf betaalmethode.
Je ontvangt de factuur met betaalverzoek nadat je de bestelling hebt ontvangen.

Je kunt Afterpay gebruiken bij bestellingen vanaf  €19.95 en voor deze betaalmethode geldt: 
Bij de eerste betaling met Afterpay is het maximaal toegestane bedrag voor Nederland €1000.-
Daarna worden betalingen tot €2500.- geaccepteerd.
Bij de eerste betaling met Afterpay is het maximaal toegestane bedrag voor België €350.-
Daarna worden betalingen tot €1250.- geaccepteerd


Hier vind je meer informatie over Afterpay.


Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kunt bij ons me de volgend betaalmethoden betalen:

iDEAL
in3 (Gespreid betalen)
PayPal
Visa Mastercard
Afterpay
Maestro
AMEX
MyBank
Apple Pay
Payconiq
MultiBanco
Bancontact
Giropay
Postepay
Carte Bleue
Dankort
Przelewy24
AliPay

Het betalen van mijn bestelling ging niet goed. Wat nu?

Er kan altijd wat misgaan bij het plaatsen van je bestelling.
Mocht er iets niet goed gaan bij het betalen van je bestelling dan is het altijd verstandig om nog even contact met ons op te nemen.
We kunnen meestal je bestelling terugvinden in ons systeem en je een betaallink sturen.

Als je een betaling met Afterpay hebt geprobeerd te plaatsen dan kun je het beste eerst met Afterpay contact op nemen via het volgende nummer: 020 723 0270. Wij kunnen jouw gegevens namelijk niet inzien vanwege de privacy regels.


Account
Kan mijn gastbestelling aan mijn nieuwe klanten-account worden toegevoegd?
De beste manier om je bestelling te volgen en een duidelijk overzicht te houden van je vorige bestellingen is het plaatsen van een bestelling met een klantenaccount.

Als je een bestelling hebt geplaatst als gast dan kunnen we deze helaas niet achteraf nog koppelen aan een daarna aangemaakt klanten-account.
Het volgen van een bestelling die je zonder account hebt geplaatst is trouwens vrij eenvoudig. Dit doe je via de bevestigingsmail met de link waarmee je deze bestelling kunt volgen.

Het volgen van een bestelling zonder account kun je hier.

Hoe maak ik een account aan?

Via deze link kom je op de pagina waar je een account kunt aanmaken:


Winkel
Wat is jullie telefoonnummer?

Je kunt ons telefonisch bereiken op het volgende nummer: 023 303 0108


Wat zijn jullie openingstijden?

Dit zijn onze openingstijden:

Dinsdag 10:00–18:00

Woensdag 10:00–18:00
Donderdag 10:00–18:00
Vrijdag 10:00–18:00
Zaterdag 10:00–18:00
Zondag 13:00-18:00


Waar is jullie winkel?

Onze winkel bevindt zich in de Gierstraat 51 in hartje Haarlem.


<