Mijn bestelling

Ik heb een pre-order geplaatst. Wanneer kan ik deze verwachten?

De verschijningsdatum die op de product-pagina wordt getoond is de datum waarvan wij verwachten dat het product bij ons zal binnenkomen. Dit is een indicatie die wij doorkrijgen van de groothandel. Deze datum kan veranderen omdat de leverancier de productie heeft verschoven.
Als je een account hebt kun je op je accountpagina op onze website kun je de actuele status van je pre-order bekijken onder het kopje 'bestellingen'.


Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Bij elk product op onze website wordt een levertijd vermeld.

Wanneer er bij een product vermeld staat dat we het op voorraad hebben dan sturen we normaal gesproken binnen 1 'à 2 werkdagen de bestelling naar je toe. Bij producten die uit ons magazijn afkomstig zijn is de levertijd iets langer. Deze wordt duidelijk aangegeven op de product-pagina.

Pre-orders

Heb je een product uit pre-order besteld, dan is de verschijningsdatum die op de product-pagina wordt getoond de datum waarvan wij verwachten dat het product bij ons zal binnenkomen. Mocht deze datum veranderen omdat de leverancier de productie heeft verschoven dan wordt dit bijgewerkt in je bestelling. Dit kun je nakijken op je accountpagina onder het kopje mijn bestellingen.


Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe werkt dat?

Als je net een bestelling hebt geplaatst en je wilt deze annuleren dan is het verstandig om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen hierover zodat we je bestelling nog kunnen onderscheppen.

Je kunt contact met ons opnemen door hieronder een ticket aan te maken. Betreft je bestelling een pre-order, houd er dan rekening mee dat we 15% annuleringskosten in rekening kunnen brengen. Wij kunnen artikelen die wij hebben voorbesteld namelijk niet altijd retourneren bij onze groothandel.


Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb het nog niet ontvangen. wat nu?

Wanneer we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je per email een trackingcode waarmee je de verzending van je bestelling kunt volgen.

Heb je je bestelling nog enkele dagen na verzending je bestelling nog niet ontvangen, controleer dan de volgende zaken. Wat is de status van de zending op de track & trace pagina van PostNL?
Op deze pagina vind je wellicht het antwoord op je vraag. Controleer bij je bestelling of je de juiste adresgegevens hebt ingevuld. Als deze niet juist zijn ingevuld dan zal het pakket uiteindelijk retour naar ons worden gestuurd en zullen we na ontvangst contact met je opnemen.


Waarom is de leverdatum van mijn pre-order verschoven?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de fabrikant heeft besloten om de leverdatum van een pre-order product te veranderen.

Over het algemeen heeft dit te maken met de planning van de productie. Hier hebben wij uiteraard geen invloed op. Op je accountpagina op onze website kun je de actuele status van je pre-order bekijken onder het kopje 'bestellingen'.